האם יש לי נשירה ?
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 21 בכללי תמיד היה לי שיער דלילי וידוע לי שהיה גם לאבא שלי נשירה שמתי לב לאחרונה שאני מסדר את השיער מוצא בישיים כל מיני שיערות, לא הרבה אבל עדיין... העיקר אני שם לב לזה במקלחת שאני שוטף את השיער אני בדרך כלל מוצא 5 - 10שערות על היד בסך הכל אבל לפני יומיים קרה מקרה במקלחת שראיתי בערך 39 שיערות סך הכל... וביום יום לשאני מעביר את היד על השיער אני מוצא לפעמים 2 שערות בערך ולפעמום כלום, ניסיתי את הבדיקה עם השלוש אצבעות כמה פעמים.. לפעמים יוצא שיערה לפעמים שתיים ולרוב כלום.. שמתי לב לתפועה לפני חודשיים ואני אוצה לשמוע תשובה ממך על מה אתה חושב בשביל לדעת האם באמת יש לי נשירה ואם כן איך לפעול או במה להשתמש ?
אורון שלום, על פי תיאורך לא נראה שיש לך נשירה חריגה - נשירה של עד 100 שערות ביום היא מצב אפשרי כל עוד לא נוצר דילול בשיער. ממליץ שתתייעץ עם רופא עור.