שאלה בקשר לקו השיער שעלה עם הזמן
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום,אני מטופל בפרופסיה בשילוב מינוקסידיל(בו אני משתמש בקדמת הראש) כ 3 חודשים לאחר ששמתי לב כי בשנה האחרונה השיער שלי התדלל משמעותית,לאחרונה התחלתי לראות תוצאות בעיקר במפרצים ופחות בפוני,אני בן 27 ולמרות שלא ראיתי נשירה משמעותית כמו בשנה האחרונה שמתי לב כי קו השיער שלי עלה מאשר לפני 5 -4 שנים,שאלתי היא האם התרופות יגרמו לקו השיער לחזור למצב של לפני 5-6 שנים(בהנחה שיש צמיחה כללית כמו שאמרתי מקודם) תודה רבה.
עידו שלום, לא יכול להבטיח שיחזור בדיוק בדיוק לאותו מצב אבל התוצאות הטובות מדברות בעד עצמן.