לא יודע מה לעשות בקשר לנשירה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום אני לוקח פרוספיה כמעט שנה למעט פעם אחת שהפסקתי וחזרתי לשימוש ...בזמן האחרון אני שם לב לדלילות קלה וחזרה של סימני עבר למרות שאני לוקח את התרופה עדיין והיא עזרה לי באופן מושלם כמעט עד לא מזמן ...האם ההפסקה וחזרה לתרופה פגעה ביעילות ?? אני מפחד שלמרות התורפה ההתקרחות תחזור.. מה ניתן לעשות במצב כזה האם יש אפשרות להגביר את המינון של התרופה?
רן שלום, הפרופסיה נחשבת לתרופה היעילה ביותר והמינון הינו קבוע 1 מ"ג ליום ואין מקום להעלאת המינון. מאמין שאם תתמיד המצב ישתפר.