שימוש במינוקסידיל ללא נשירה גנטית
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס''ד שלום , אני בן 23 ולאחרונה התחלתי לחשוש שהנשירה שיש לי היא נשירה גנטית . לאחר 3 חוות דעת שונות מרופאים בעל שם מוכר , נאמר לי באופן חד-משמעי שהנשירה שיש לי הינה נשירה טבעית ונורמאלית ( 100 שיעורת ביום) אומנם בכל זאת אני מעוניין לחזק את שורשי השיער , ובאופן כללי רציתי לדעת האם מותר לי להשתמש במינוקסידיל גם ללא נשירת שיער גנטית ? , כי הבנתי שכל הפעילות של החומר הינה טובה וללא תופעות לוואי הרסניות
לקריאה נוספת והעמקה
עובדיה שלום, אין מניעה להשתמש במינוקסי.