שאלה בקשר לצמיחת השיער במקביל לנשירה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ,אני בן 27 ולפני כארבעה חודשים שמתי לב שיש לי התחלה של דילול בעיקר בקו השיער ובאמצע הראש לאחר מכן גם שמתי לב שנושרות לי השיערות(משיכה עדינה בשיער מוציאה בין 5-7 שיערות).אני מטופל בפרופסיה מה חודשיים ונדמה לי כי אני מבחין בסיבי שיער קצרים ודקים מאוד במקביל לנשירה האינטנסיבית,שאלתי היא,הגיוני שיצמחו שיערות עדינות תוך כדי שהשיערות הארוכות החזקות שהיו קודם לכן נושרות בקצב ?,שאלה נוספת היא האם יש השפעה של טיפול מוקדם(כאשר המצב הוא לא חמור בשיער) על טיב התוצאות? תודה רבה
שלום לך, הפרופסיה מתחילה לעצור את הנשירה לאחר 3-6 חודשים, טיפול מוקדם יותר מן הסתם יבטיח תוצאות טובות יותר.