ספריי ריביירה למילוי ועיבוי השיער

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

09/07/2016 | 15:59 | מאת: מישהו

שלום ד"ר, רציתי לשאול אם אתה מכיר את הספריי ריביירה? הם הוא בריא לשימוש והאם באמת יכול לעבות גם באיזורי המפרצים? האם זה לא יורד בגשם/בריכה או בהזעה כמו שהם טוענים? השתמשתי בטופיק אבל הוא נוזל בספורט ולא מחזיק מעמד בגשם וכו.. מה דעתך?

10/07/2016 | 10:44 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

מישהו שלום, אני ממליץ על הטופיק אבל ידוע שבחפיפה יורד.

10/07/2016 | 14:40 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

שלום לך, טופיק הוציאו עכשיו מוצר חדש בצורת ספריי שיורד רק בחפיפה ומאד מומלץ. גם הריביירה אינה מזיקה.

12/07/2016 | 10:38 | מאת: מישהו

והאם יכול לכסות מפרצים?

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות