צפי התקרחות
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. האם יש חוקים כלשהם בהתקרחות שאפשר לצפות את ההתקרחות של גבר? למשל מי שכבר בן 25 ועדיין אין לו נשירה אז כנראה שהוא לא יקריח אף פעם בצורה רצינית. או לא דווקא בן 25, אולי 50 נגיד. אני שואל את זה כי אני יודע שהשתלת שיער אפשר לעשות רק בגיל 25, השאלה היא למה? מה קורה בגיל 25 שבגיל 18 עוד לא יודעים?
שרון שלום, אין חוקים בהתקרחות אבל החל מגיל 25 לערך אפשר על פי נסיון של רופא העור לצפות את אופי ההתקרחות בעתיד אם בכלל ועל פי זה לתכנן את השתלת השיער אם כבר אכן יש התקרחות. מתוך זה כאמור זה לא ודאי שמי שלא מקריח בגיל 25 לא יקריח כלל... בכל מקרה, כדי לעשות השתלת שיער צריך שיהיה מקום פחות או יותר ריק כדי שיהיה מקום להכניס את השתלים.