שימוש ברגיין קצף
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר אלכס שלום רב! אני בן 38, בריא, סובל מנשירת שיער בינונית בקרקפת. לאחרונה התחלתי להשתמש ברגיין קצף תוצרת הארץ חברת פריגו. נוסף לכך, הנני שם סיבי שיער טופיק לכיסוי הדילול שבקרקפת. השאלות: 1. האפףם פעם אחת, במהלך ה- 24 שעות, מספיק להשתמש ברגיין קצף. 2. האם ניתן לשים סיבי השיער טופיק אחרי מריחת הקצף כי הוא נספג בקרקפת באופן מהיר. תודה על העזרה.
פרנקו שלום, מספיק להשתמש בהרגיין קצף פעם ביום ואין כל מניעה לשים טופיק אחרי שמתייבש.