שאלות כלליות על שיער
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בן 18 ורציתי לשאול מספר שאלות: 1)האם נשירה של כ100 שיערות מהראש נחשבת כתקינה ונורמלית? 2)האם יש איזשהי דרך להגביר את צפיפות השיער? 3)האם ישנה דרך למניעת שיער שביר דק ודליל או שזה גנטי ולא ניתן לשינוי? 3)האם נטילת מולטיויטמינים כגון rootsHR לגבר של אלטמן יכולה לסייע לשפר את מראה השיער? 4)האם זה יעיל ליטול מולטיויטמין גם אם לא קיימים חוסרים? תודה רבה מראש!
אריאל שלום, נשירה של כ-100 שערות ביום נחשבת תקינה כל עוד לא נוצר דילול בשיער והמשמעות היא שבאותה מידה שנושרות שערות צומחות גם חדשות. אין דרך להגביר צפיפות כל עוד אין מקומות ריקים. סוג השיער הוא אכן עניין גנטי. אין צורך לקחת ויטמינים מכל סוג שהוא - 98% מהגברים המתקרחים ההתקרחות היא על רקע גנטי.