כאבי ראש כתופעת לוואי ממינוקסי 5%

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והשתלות שיער

04/12/2017 | 20:18 | מאת: יוני

שלום דוקטור, אני בן 30 ובתהליך נשירה במפרצים כבר כעשור. לאחרונה בהמלצתך פניתי לרופא עור ששלח אותי לבדיקות דם ונתן לי מרשם לתוסף תזונה בשם רוטס HR ולמינוקסי 5%. פחות או יותר מזמן שהתחלתי בטיפול הזה, אני סובל מדי פעם מכאבי ראש משמעותיים שלפעמים די מפריעים לי בתפקוד היומיומי. בעלון לצרכן של המינוקסי כתוב במפורש "תופעות לוואי שכיחות מאד- כאב ראש". האם זו תופעת לוואי חולפת או שכנראה ילווה את כל הטיפול? האם יש דרך לפתור את הבעיה? להפחית את הכמות (כתוב בעלון להתיז עד 7 התזות, אולי כיוון שמדובר באיזור קטן יחסית, נכון יותר להוריד את הכמות?)? הבנתי שאתה ממליץ יותר על הקצף. היכן ניתן להשיג אותו? יתכן שהוא יפתור את בעיית כאבי הראש? ואגב זה, תוסף התזונה הזה, הוכח כיעיל? תודה רבה מראש :-)

לקריאה נוספת והעמקה

יוני שלום, אני לא מתרשם שכאבי הראש הם תוצאה של השימוש במינוקסי - אתה יכול לעשות הפסקה, לראות אם התופעה חולפת ואז להחליט. בנוסף, יכול לנסות להשתמש בקצף שניתן להשיגו בםארמים השונים. אני לא מהממליצים על תוסף התזונה רוטס SR.

11/12/2017 | 14:05 | מאת: יוני

תודה רבה. לא ממליצים על התוסף כי הוא לא עוזר או כי כדאי להימנע ממנו?

לדעתי אינו עוזר

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והשתלות שיער