מינוקסי 10 חודשי שימוש

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והשתלות שיער

23/06/2017 | 04:00 | מאת: רז

שלום רב. אני מטופל במינוקסי 5 אחוז מזה 10 חודשים. בחודשים האחרונים הנשירה פסקה לחלוטין. בנוסף, לאחרונה צמיחה מוגברת ומייד לאחריה, בשבועיים האחרונים, אני חווה שוב איבוד שיער בזמן שאני מורח את המינוקסי בערב... אני קצת מבולבל ולא כל כך מבין, האם זה נורמלי ותקין שוב לאבד שיער בתקופה כזאת של שימוש? בתקפה זאת של שימוש לא אמורים ליהנות מצמיחה מוגברת וללא נשירה כלל? אציין שעקב הצמיחה המוגברת והארכת השיער, וכן מנטייתו הטבעית של שיערי להתנפח, בצעתי החלקת קראטין במספרה, סה"כ 2 פעמים, וגם השתמשתי מעט ובזהירות במחליק קרמי. בינתיים הפסקתי עם פעולות ההחלקה האלה. ייתכן שאיבוד השיער הינו תוצאה של הפעולות האלה? כמוכן אני משתמש לאחרונה במרכך ללא מלחים של טופיק מדי יום, אולי זה הגורם?

לקריאה נוספת והעמקה

רז שלום, המינוקסי לעיתים עוזר ולעיתים פחות - החלקת שיער כלשהי יכולה גם היא להיות גורם מאיץ לנשירה. עלייך להתייעץ עם רופא עור לבדיקת טיפול שונה אולי.

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והשתלות שיער