פטריה (?) בצורת מעגל אדום.

דיון מתוך פורום  רפואת עור

04/09/2008 | 12:21 | מאת: וינטר

לפני חודשיים הופיע על גב היד שלי סימן בצורת מעגל אדום, מגרד וקצת נפוח. בהתחלה חשבתי שנחטפתי ע"י חייזרים או משהו כזה, כי הצורה הייתה מאוד מדוייקת, אבל אז הבנתי שככל הנראה מדובר בפטריה. השתמשתי במשחה "טבעקוטן" לסירוגין. זה היה נעלם, הייתי מפסיק שימוש, ואז זה היה חוזר. לאחר מכן התברר לי שצריך להשתמש בה 14 יום ברציפות. לאחר שימוש ארוך, היו כמה ימים של שקט, אבל הדבר הארור שוב מתחיל לחזור! מה עושים? מה הדבר העיקש הזה? האם יש משחה יותר חזקה? תודה רבה!

11/10/2008 | 10:18 | מאת: איל

כשהייתי ילד נחשפתי לאותה פטריה חייזרית ארורה ולמיטב זכרוני היא חזרה שוב לאחר טיפול רפואי כעבור מספר שבועות, ורק לאחר שהיה ממושכת בתוך ים המלח, בלי ציפייה שהיא תעלם, היא נעלמה. ולא חזרה. לא זכור לי אם הייתי מספר ימים לנופש או רק ליום אחד, זכור לי רק שהייתי במים לפחות כשלוש שעות. ברגע זה אשתי פתאום קיבלה אותה פטריה, ועשיתי חיפוש בגוגל ישר להודעתך - כשבעצם חיפשתי טיפול תרופתי כנגד הבעיה הזאת מלבד ים המלח, אמרתי לאשתי לפני כשעה, שכנראה לא תהיה ברירה אלא ליסוע לים המלח לאחר שהתלבטנו בימים האחרונים לאן. אם למישהו ידועה תרופה מידית לבעיה אני מעוניין לשמוע גם, שכן עברו הרבה שנים מאז שנות השמונים, ואני מניח שהרפואה התחדשה מאז, תודה מראש!, והחלמה מהירה! איל

12/10/2008 | 00:13 | מאת: וינטר

הי איל! שמח לשמוע שאינני היחיד במעגל הנחטפים ועוברי הניסויים ע"י חייזרים. למרבה המקריות, הרגע חזרתי מנופש של כמה ימים בים המלח, ולא רק שהיא לא נעלמה, היא אפילו התפשטה. אני מטופל כבר שבועיים במשחה שנקראת טרידרם TRIDERM, ולמרות שהפטרייה הראתה סימני גסיסה, וחשבתי שסופה הגיע, היא שבה היום בוקר שוב, השטן. אני נאלץ ללכת לרופא פרטי, כיוון שהרופאים בקופ"ח, כמו עובדי ציבור טובים, לא שמים הרבה קצוץ. אעדכן בהמשך. תודה!