שיער בעייתי- פצעים

דיון מתוך פורום  רפואת עור

05/08/2008 | 12:39 | מאת: מיואשת

שלום! בעייתי היא זו (והיא ממש מייאשת!): מתישהו.. (לא זכור לי אפילו מתי) מאיזושהי סיבה הורדתי שיער בבטן- מתחת לפופיק. מאז יש את הבעיה החוזרת שהשיערות שם, לפני שהן ברוב טובן צומחות החוצה- הן נשארות בפנים, הרבה זמן! כלומר, הן צומחות בלי לצאת מהעור, מה שגורם לי שם גם לגירוי: יש לי שם נקודות אדומות בולטות, שלאחר מכן גם יכולות להיות פצעים מוגלתיים (!!!) ואז כשהשערות כן יוצאות- הן תמיד, תמיד, שחורות וחזקות! וזה לא משנה איך אני מוציאה אותן. כרגע אני מוציאה אותן לרוב עם פינצטה, וזה מה שקורה. ניסיתי גם שעווה, וניסיתי גם מכונה (כזו, של סילק אפיל) אבל אותה התוצאה! ומילא- אם יש שיער- אז להוריד אותו זו לא הבעיה. הבעיה היא שאחרי שאני מורידה אותו לא הייתה פעם אחת שלא היו אחרי זה את הנקודות האלה והפצעים וזה ממש מכוער! אה, וכמובן, בגלל שהשער לא יוצא החוצה זה נותן מן מראה כזה של זיפים על הבטן משום שיש נקודות שחורות אבל אין באמת שיער! אני כבר אובדת עצות! אני לא יודעת מה לעשות! האם יש איזושהי משחה שמונעת צמיחה פנימה של שיערות? שמוציאה אותן החוצה?? האם אפילציה תעזור לי אחרי שהורדתי כל כך הרבה פעמים?! האם אם אני אגלח כמה פעמים כך שהן יצמחו עבות- אני אוכל לעשות לייזר? ומה התהליך של אפילציה/לייזר במקרים כאלה? (לייזר כרגע הוא קצת פחות אופציה, כספית בעיקר). הדבר היחיד שעזר עד עכשיו לאדמומיות ולפצעים היה שריפה בשמש. אבל יש לי עור בהיר ולא בריא לי להיות הרבה בשמש ואז כעבור שבוע הכל חוזר חלילה. בבקשה עזרו לי! אני ממש מיואשת כבר 

לקריאה נוספת והעמקה
05/08/2008 | 17:49 | מאת:

צמיחה של שערות מתחת לעור לאחר הסרת שיער היא בעיה נפוצה ושכיחה. חשוב מאוד לא לנסות להוציא את השיער שמתחת לעור. לא בעזרת פינצטה ולא מחט. זה רק גורם להחמרה ולזיהומים ומוגלות. במצב כזה מומלץ למרוח משחה אנטיביוטית למספר ימים וזה חולף. גילוח וגם מריטת שיער (שעווה או מכשיר) עשויים לגרום לצמיחה שיער מתחת לעור. השיטות שפחות גורמות לכך הן אפילציה ולייזר. אם מדובר בשטח קטן של שיער מומלץ לנסות אפילציה.

05/08/2008 | 23:28 | מאת: ליאת

אני סובלת תקופה ארוכה מפצעונים על הזרועות בלבד , מעין נקודות רבות אדומות בנוסף ישנן מעין בליטות שכאשר אני לוחצת עליהן יוצא מעין גוש לבן קטן , רופאת עור אמרה לי שזה מבנה העור ואין לכך טיפול , [אני מסירה שיער בידיים והתופעה לא חולפת גם כשאני לא מסירה שיער ] קראתי פעם על " התקרנות זקיקי השיער " האם זו התופעה ??? האם יש לכך טיפול???הבעייה מטרידה מאוד ומגבילה בלבוש כי המראה לא אסתטי !