פצעים על העור

דיון מתוך פורום  רפואת עור

16/05/2008 | 00:07 | מאת: סייפן

שלום, יש לי פצעים קטנים כאלה על העור בחלק העליון על הזרועות, באיזור השכמות ובישבן. יש לי את זה מאז שאני זוכרת את עצמי, הלכתי כבר כמה פעמים לרופא עור והוא גם לא ממש ידע מזה והביא לי תרופה נגד אקנה, לא השתמשתי בה כי ברור לי שזה לא אקנה, זה כמו פצעים קטנים כאלה, יש כאלה שרק רואים ובקושי מרגישים ובעיקרון זו תחושה מחוספסת כזאת כשנוגעים לי ביד, זה ממש מפריע לי ומוריד לי את הביטחון העצמי וממש קשה לי להיות עם גברים בגלל זה, אני חוששת שזה יפגע לי במערכות יחסים בעתיד. העלתי כמה השערות 1. אני סובלת מעודף משקל, זה יכול להיות בגלל זה? 2. האם זה יכול להיות אלרגיה לאוכל? בבקשה אם מישהו יודע או יכול לעזור לי אני ממש אשמח, ואפילו אם תאמרו לי שמות של רופאים שאני יכולה לפנות אליהם שהם מתמחים בדברים כאלה.. תודה רבה!!

19/05/2008 | 09:29 | מאת: שירן

קודם כל לא הייתי כל כך מהר פוסלת את דעתו של הרופא, יש סיבה שהוא רופא ואת לא. זה יכול להיות אקנה, יש מלא סוגים של אקנה, לא חובה שיהיה ראש לבן בשביל שזה יפול בקטגוריה, מה אכפת לך לנסות למרוח משחה כמה שבועות ולראות אם זה משתפר? לדעתי גם שווה לבקש מרופא המשפחה כדור דרך הפה נגד אלרגיה (לדוגמת לורטדין שהוא תרופה יחסית חלשה ולא מזיקה שעובדת מצויין, ואת זה אני אומרת מניסיון בגירויי עור שונים) אבל כמובן רק רוצה לחדד את העובדה שאני אינני רופאה וכל ההמלצות כאן הן על גדר המלצה בלבד ואין לי שום הכשרה מיוחדת חוץ מניסיון אישי.

19/05/2008 | 22:24 | מאת: מיטל

מהיכרות עם התופעה נשמע שיש לך קרטוזיס פילריס. אל תיבהלי מהשם, זו תופעה עורית נפוצה. חפשי בגוגל (יש על זה יותר חומר באנגלית). הפתרונות מתרכזים בעיקר בשימוש בספוג ליפה וקרמים למיניהם. אומרים שיש התמתנות עם הגיל, אם זה מנחם אותך.... :) מיטל