אטופיק דרמטיטיס מלווה ביבלות וירליות.

דיון מתוך פורום  רפואת עור

29/01/2008 | 10:11 | מאת: שירה

שלומות. לבני אסף בן ה11 וחצי יצאו לפני כחצי שנה מן יבלות וירליות מלאות בתוכן מעין מוגלדתי שהוגדרו כ - מולוסקום קונטגיוסם והם מגרדות מאד. הילד פשוט מוצף ביבלות ממש מחריד ! בעיקר על הגפיים וישבן והיום אני כבר ראוה מושבות שלמות על הבטן והגב. רופא העור טען שאלו יבלות ויראליות בכמות שלא ניתן לטפל בה במסגרות של הסרת חנקן ו tca לפני כחודש חלה החמרה במצב העור עקב אטופיק דרמטיטיס ובעצת הרופא מרחנו את משחת האלוקום שמכילה סטירואידים וממש באותם אזורים החלות לצוץ כמיות אדירות של יבלות וירליות. האם המצב מוכר לך ששתי המחלות באות ביחד ? האם יש לך נסיון טיפולים שאנחנו לא נהסס להשמש בו גם באופן פרטי ? אני חייבת לציין שמשחות ושימון לא עוזרות ( אלידל פורוטופיק ואדרמה ממש לא יעילות לבני ) אשמח אם תפנה אותי למידע על קשר בין הופעת יבלות מולוסקום לבין מחלות אטופיות אם יש בכלל קשר כזה ? תודה וסליחה על אורך המכתב.

04/02/2008 | 14:01 | מאת: דר אשר יהב תמומחה עור ומין

התופעה מוכרת בהחלט . אטופיק דרמטיטיס כשלעצמה גורמת לעידוד התפשטות היבלות הויראליות וגם משחת האלוקום שהיא משחת סטרואידים מעודדת התפתחות מהירה והתפשטות של מולוסקום ! הפיתרון אמנם איננו קל אך הדרך היחידה היעילה היא ע"י הסרה חירורגית של היבלות בעזרת כפית חירורגית מיוחדת האחת אחרי השניה ורק בשלב השני לשתמש במשחות המכילות גם סטרואידים .צריך לזכור שכעבור לא קצרה היבלות יכולות גם להיספג ללא טיפול אך זה יכול לקחת גם שנה ויותר !

11/02/2008 | 04:13 | מאת: גלעדי

ההמלצות שלי לקרא ולשמור במועדפים. 1.להזהר מאד ממריחת סטירואידים שניתנים ע"י רופאי העוראחרי המתנה של חודשיים לתור 2.לאטופיק דרמטמטיס ומולוסוקם שגם אנחנו התנסינו בהם יש טיפולים ברפואה משלימה והם טיפולים מדהימים. 3.לאטופיק דרמטיטיס יש שתי משחות טבעיות מדהימות. 4.למולוסוקום הטיפול שאני המלצתי הוא היחידי בעולם לטעמי בתור אחד שהתמודד בשני ילדים עם הצרה הזו. כל המידע באתר העור האלטרנטיבי . http://www.ramimor.co.il/ רק בריאות ואל תחשבו שהכל נעצר אצל רופא העור. זה לא חתונה קטולית ומזל שיש אינטנטנ למידע חלופי כמו זה.

19/02/2008 | 19:04 | מאת: גבי

גם ביתי סובלת מאטופיק דרמטיטיס באופן קשה ביותר.היא בת 14 ומזה 8 שנים היא סובלת מאוד.ניסינו הכל מהכל וכלום לא עזר.הנגעים הופיעו רק במיפסעות בצורה חמורה ועכשיו הנגעים מופיעים אט אט בבתי השחי.יש לציין שבתי היתדרדרה מאוד מבחינה נפשית בעיקבות הנגעים.ואף מטופלת אצל פסיכולוגית בעיקבות המחלה. אנא ממך..כל התרופות ניסינו..כל הטיפולים הניסיוניים עברנו עם הילדה{לפי בקשת הרופאים}.אנו מאוד מאוד מיואשים.כמובן שהילדה היא מיתבגרת והמצב רק מחמיר עם השנים. אודה מאוד על כל עזרה או הפנייה או תובנה שלך.