הלבנה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים בלייזר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. השיניים שלי די לבנות נוטות לגוון טיפה אפרפר. לפני 10 שנים עברתי הלבנה במזרקים-סד. אני מעוניינת לעבור שוב. האם הגוון האפור קרה כתוצאה מההלבנה לפני 10 שנים או שאין קשר? והאם הלבנה במצב הנתון עם הגוון האפרפר תעזור לי לקבל גוון לבן והאם זה יכול לעשות נזק בעתיד וההלבנה עלולה להחמיר את הגוון האפרפר של השן. תודה רבה.
לא ידועה על נזי הלבנה לזמן ארוך אם היא מבוצעת כהלכה. גוון אפור של שיניים פחות מושפע מהלבנה מאשר גוונים אחרים