ניתוח לפרסקופיה ועוד...
דיון מתוך פורום כירורגיה - קבוצת אראן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפרופסור קלוגר! ברשותך אשאל 2 שאלות: 1.האם ניתוח לפרוסקופי לתיקון בקע מחייב שימוש ברשת או אין כל קשר בין הדברים.? 2.במידה ועברתי מספר רב של ניתוחים ויש לי נסיון רע עם דחייה של הגוף לכל מיני תפרים וכו"...האם הדבר מעיד על כך שתהיה לי בעיה גם בדחייה של רשת במידה ואבצע ניתוח הנ"ל. וכמו כן על פי מה קובעים האם יהיה זה נכון לבצע ניתוח עם רשת או לא. תודה רבה מראש על תשובתך.
בוקר טוב 1. אין בהסטוריה שלך לדחיית גופים זרים משום אינדקציה שלא לבצע תיקון ברשת. 2. גם בניתוח לפרוסקופי כרוך התיקות בהתקנת רשת. 3. צריך לברר אם הבטן המצולקת בעקבות ניתוחי בטן קודמים אינה לכשעצמה מכוונת לנקוט בגישה הקונבנציונאלית.