שאלה על בטיחות בבית

דיון מתוך פורום  "בטרם" - לבטיחות ילדים

25/11/2012 | 10:11 | מאת: ענבל

יש לי בן בן שנתיים וחצי שמאוד סקרן וחוקר כל פינה בבית. את חומרי הניקוי כבר העלתי לארון הגבוה, התקנתי סוגר מיוחד לארונות ולמגרות. יש לי חשש אחד וזה מכוויות או שבטעות יפתח ברז רותח. הוא אפילו לוקח כיסא גורר אותו למטבח ומסוגל לטפס עליו ועל השיש אם בטעות לא שמתי לב.. פעם אחת הוא כבר נכנס לאמבטיה ופתח את הברז של המים החמים ותפסתי אותו בזמן למזלי. איך ניתן למנוע את זה?

הילה שלום, ישנם אביזרים המגבילים את טמפרטורת המים בברז - שאותם מתקינים על כל ברז בנפרד (אמבטיה, מטבח). ישנם אביזרים המגבילים את טמפרטורת המים היוצאים מהדוד, ובכך נותנים מענה לכל הבית. באתר שלנו תוכלי למצוא מידע על האביזרים בקישור המצורף. http://www.beterem.org/download/files/אביזרי%20בטיחות%20להפחתת%20טמפרטורה%20בברזים_1.pdf בברכה, עפרה

סליחה ענבל, התכוונתי לכתוב "ענבל שלום", ולא "הילה".

26/11/2012 | 21:10 | מאת: אתי

ממש נראים פתרון לא רע בכלל, לא חשבתי שקיים דבר כזה בכלל.. תראי אני ממש מבינה אותך זה גיל שחוקר ובודק גבולות. אני שמתי סוגרים על כל הארונות והמגירות במטבח, איחסנתי את כל מה שלא בטיחותי במקום שהוא לא יכול להגיע אליו, התקנו עכשיו בר מים של מי עדן עם מנגנון בטיחות לילדים כך שאין מצב שהוא יפתח את המים החמים והכי חשוב - תמיד תמיד תמיד צריך להיות עירניים אין ברירה!

מנהל פורום "בטרם" - לבטיחות ילדים