למשתמשי הליריקה ...
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם, רציתי לשאול האם אמורים להרגיש החמרה בכאבים בתחילת הליריקה ? או שאולי זה סימן להמשך שזה לא בשבילי , ונמשיך בחיפושים ... תודה
שלום לך, אנשים מגיבים שונה לתרופות שונות - ממה שאני יודעת מהתייעצות עם רופאים מומחים לגבי תרופות חדשות בתחום של הכאב - כדאי לתת לתרופות הללו הזדמנות (כל עוד זה לא גורם לבעיות קשות וכמובן תוך התייעצות עם רופא מומחה) כי לוקח לתרופה הזו לפחות שבוע עד שיש השפעה כלשהי על גוף האדם , זה המינימום שחשים השפעה, כך שייתכן שההחמרה שאתה חש מקרית אך מצד שני - ייתכן שזה קשור ועל כן חשוב מאוד להתייעץ עם רופא. תרופות מן הסוג הזה אסור להפסיק בבת אחת אלא בצורה הדרגתית. אם תרצה עוד עזרה - אני פה! מנדי