תראו מה מצאתי עמותת שר - אל בעניין התרופות המוזלות
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
http://www.sarel.co.il/article/?id=d7c9aea6ec5441baaaa215a368889e40 מקווה שזה יעזור בהצלחה ואשמח לשמוע דיווחים עובר אורח שהחליט להשאר
עובר אורח יקר, ראשית - איזה יופי שבחרת להישאר. שמחה מאוד לראות אותך כאן! שנית, לא רק לך אלא לכולם - בעניין העמותה שמצאת - לא זו העמותה שהתכוונתי אליה. העמותה הזו הוקמה בעקבות דרישה ציברוית, שאפשר יהיה לרכוש את התרופות בהנחה -ללא המע"מ עליהן, מה שמוריד את המחיר בהרבה אחזים. מדובר, לצערי0- רק בתרופות מצילות חיים - כלומר - נגד סרטן וכאלה דומים, שבלי התופות הללו - האנשים עלולים למות!. לא מדובר בתרופות נוגדות כאב מכל מי ןוסוג, שענינן הוא "רק" שיפור איכות חיים. יש עמותה נפרדת לצורך העניין הזה. אבל - תודה על המידע הזה. אני מניחה שיש כאן גם כאלה שסובלים מכאב עקב מחלות קשות כאלה, כך שאולי הם יוכלו להיעזר... מקוה שתישאר כאן. שבוע טוב, אני