,תרגישי טוב
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למנדי היקרה אין מילים בפי להודות לך על כל העזרה והעידוד שאת נותנת לכולנו ממש תודה רבה ותמשיכי כךץ שתרגישי טוב כמה שיותר מהר ושיהיו לנו בע"ה רק בשורות טובות
הי יוסי- אני עוזרת ותומכת מכל הלב ורק מצטערת שלאחרונה אני לא לגמרי ממלאה את תפקידי כאן בפורום כראוי - הקריש דם כואב בטירוף ומשפיע על כל התפקוד ויחד עם זאת אני טסה הערב,למעשה עוד כמה שעות, לאיסטנבול לכנס האירופאי התלת-שנתי על כאב ואשתתף שם במסיבת עיתונאים גם כן. למרות הכאב האישי שלי יש לי מחויבות לקדם את הנושא למען כולנו.\ תודה יוסי על התמיכה!
הי יוסי- אני עוזרת ותומכת מכל הלב ורק מצטערת שלאחרונה אני לא לגמרי ממלאה את תפקידי כאן בפורום כראוי - הקריש דם כואב בטירוף ומשפיע על כל התפקוד ויחד עם זאת אני טסה הערב,למעשה עוד כמה שעות, לאיסטנבול לכנס האירופאי התלת-שנתי על כאב ואשתתף שם במסיבת עיתונאים גם כן. למרות הכאב האישי שלי יש לי מחויבות לקדם את הנושא למען כולנו.\ תודה יוסי על התמיכה!