למנדי!
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי מנדי.... מצטערת לשמוע על הסבל שאת עוברת ויחד עם זאת נמצאת תמיד זמינה חושבת על כולנו את כמו אמא יקרה לכולנו....כתמיד אישית אין לי מילים לומר עד כמה אני מעריכה ומעריצה אותך באופן אישי חזקי ואמצי תשמרי על עצמך ולו במעט כדי שיהיה לך כוחות להמשיך במפעל חייך...כאשר במסגרת זאת אנחנו פה ילדיך מחזיקים לך אצבעות ושמחים על כל ההשגים שלך למען כולנו.... רפואה שלמה מחבקת אותך בחום בהערצה רבה סימונה
לסימונה המלאכית היקרה, את פשוט נפלאה - החיזוקים שלך וההערכה שלך באמת נותנים לי את הכוחות להמשיך וגם בימים כמו היום שאני שוחה בזיהומים - הכי מעניין אותי להמשיך קדימה לטובת כולנו. מי ייתן וכולנו נרגיש יותר טוב. בינתיים, אני מאחלת לך ולכולם כאן למצוא יחדיו את הכוחות להתמודד. מכל הלב תוד, מנדי