לצפוניים שבינינו....
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכל החברים שבינינו שגרים במקומות הנמצאים תחת התקפה: קודם כל, תדעו שאנחנו כולנו חושבים עליכם הרבה ושולחים לכם המון חיבוקים ועידוד. מעבר לכך, אם מישהו מכם צריך מקום לשהות בו -ננסה לעזור לכם. שלכם, מנדי
מנדי,תודה על החיבוקים והעידוד. היום יום שישי ואני מחיפה ולאחר יממה שקטה לצערי בשעתיים האחרונות היו כאן 3 צפירות ומס' מטחי רקטות וגם נפגעים, אז בתקווה לסוף שבוע שקט וימים טובים יותר לכולנו בכל אשר נהיה,ותשמרו גם על עצמכם.
הי דניאלה, האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות לעזור לכם? אם אתם רוצים שננסה לחפש לכם מקום בטוח לשהות בו -רק תגידי. חושבת עלייך ועל כל הצפוניים הכואבים ובכלל על כל אילו תחת ההתקפות של הטילים... מנדי