קבוצת תמיכה- איזור המרכז
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למנדי שלום ! לא נכנסתי לפורום מזה שלושה חודשים, לא בגלל שלא כאבלי אבל הכאב היה מתון. בימים האחרונים הכאבים התגברו מאוד (גב תחתון ובעיקר ברגל)ומונעים ממני תפקוד נורמלי. רציתי לדעת מה קורה עם קבוצת התמיכה באיזור המרכז? האם יש תרופה חדשה "יעילה"נגד כאבים כי נראה לי שאני לא מעודכנת. שבת שלום!
הי חמדה, סליחה על העיכוב במתן מענה. קודם כל אני מצטערת לשמוע שאת חווה החמרה, מה שבטוח לא עוזר לכאב של אף אחד מאיתנו זה המתח הרבה לאור המצב הבטחוני. לגבי הקבוצה - בימים אלה אנו סוגרים על תאריך פתיחת הקבוצה הבאה-כל עוד יש מספיק משתתפים. האם שלחת לי את כל הפרטים שלך בשביל שאוכל לחזור אלייך בנושא הקבוצה? לגבי תרופות - זו שאלה מאוד גדולה ורחבה - מה את לוקחת כרגע לטיפול בכאב ובכלל ואיך היית מתארת את הכאב שהכי מפריע לך כרגע? אנסה לסייע ולכוון אותך כמיטב יכולתי. מכל הלב, מנדי