ליריקה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, האם מישהו מכם שלוקח ליריקה יכול להצביע על שינוי משמעותי בכאביו,או לפחות בהקלה מסוימת? אם כן,אחרי כמה זמן מורגש השינוי, ובאיזה מינון כדאי וצריך לקחת את התרופה? איפה אפשר להשיגה בהנחה? ממתין לתשובה רק מאלה שאכן מרוצים וחלה הטבה במצבם. בתודה -יואל . יש אפשרות גם כמובן להתקשר אלי ל - 052/4841947
שלום לך יואל .. אכן אני מטופל בליריקה כבר 5 חודשים ולי אישית זה שינה את החיים אני מקבל 75 מ"ג פעמיים ביום .. ואני לא יודע היכן מקבלים בהנחה את הליריקה .. אני יודע בקופת חולים מאוחדת זה בסל שלהם.. בהצלחה .. אריק
הליריקה השפיעה עליי בודאות אחרי כשלושה שבועות.. כמובן שכל אדם בגופו שונה וייתכנו שינויים בספיגה של החומרים בגוף שלך במיוחד ואים אתה לוקח עוד סוג של תרופות .. אשמח לענות לך לכל שאלה ועניין. אריק