הודעה לגלית
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לגלית המקסימה! רציתי לשאול מה שלומך? לפני שבועים וקצת שלחתי לי קובץ בנושא פיברומיאלגיה ודיברנו בטלפון על כך השיחה שהיתה בינינו נתנה לי הרבה מאוד נקודות מחשבה על דרך התמודדות עם כאב כמו: כיצד ניתן להיות אופטימיים למרות שמרגישים רע ועוד.. אני נעזרת בכך המון שמחתי לקרוא שאת מרגישה יותר טוב וכמובן אני לא שוכחת את מנדי שגם ממנה למדתי המון ושאר חברי קבוצת התמיכה ממני מירית
מירית היקרה! אני שמחה לעזור תמיד! אני מקווה שגם את מרגישה טוב יותר! שלך גלית