לגבי ליריקה שמעתי שבמאוחדת יש הנחה מישהו יודע מה מ
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחיר בקופח מכבי אני מאוד רוצה לנסות סובלת מכאב עצבי נורולוגי וכן מפיברומיאלגיה ונוטלת סימבאלתה שרק עושה לי רע אשמח לעצות
שלום רב, אני פניתי כיו"ר העמותה לכל ראשי קופות החולים בנושא זה ובמקביל מחכה לתוצאות של ועדת הסל. קופת חולים מאוחדת כבר מכסים ליריקה דרך הביטוח המשלים שלהם ובתקווה כולם בדרך שלהם. חשוב לדעת שסימבלטה בעלת התוויה לכאב נוירופטי סכרתי בלבד. נושא תופעות הלוואי ידוע אך ידוע לי שיש חולי פיברומיאלגיה שמרגישים הקלה מנטילת תרופה זו. אם את כבר לוקחת את התרופה יותר משבועיים וזה עדיין עושה לך רע, הייתי חוזרת להתייעץ עם הרופא המומחה שלך. עכשיו שחזרתי, אם יש לך שאלות-אשמח לנסות לסייע. מנדי