היי מנדי- זו אני עם המיגרנה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מנדי, לדעתי דיברתי איתו בעבר אבל המחיר שהוא דורש הוא יקר למרות שקופ"ח מחזירה לי שליש זה קצת כבד עלי, יש מישהו שמקבל במסגרת קופ"ח???? שהוא טוב לדעתך?
תודה לך מנדי על תשומת הלב
האם אני צודקת שאנו מדברים על ד"ר קוריצקי? לא ידוע לי ממפגש אך מגיעות לאוזניי הרבה מחמאות על רופאת כאב בשם ד"ר ברקת שיף שהינה רופאת כאב. יש גם נוירולוגית שקראתי עליה באתר זה המנהלת מרפאת כאבי ראש בשם ד"ר רחל הניג. ייתכן מאוד שהיא מטפלת בקופה-אם לא, חזרי אלי ואבדוק עוד...