תודה למנדי
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי להודות לך על שיחת הטלפון התמיכה והיחס החם שאת מפגינה כלפי מאוד מעודדים אותי ונותנים לי כוח להמשיך בנושא נ.ב. אני מאוד מקווה לזכות לראות אותך ומוכנה לעזור בהקמת הקבוצה מירית
מירית יקירתי, שמחתי מאוד לדבר איתך ואשמח גם להיפגש. מה שאפשר לעשות זה גם להקים קבוצת תמיכה שמנוהלת ע"י חולים עצמם-כל פעם מישהו אחר. נדבר על זה טוב? לגבי הקבוצה הנוכחית-מחר ייסגר התאריך ומספר המשתתפים. אני מצטערת שאני יכולה רק לתמוך ולהקשיב ולא לרפא ולעזור באופן ממשי... מנדי