כאב
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב גילו אצל אחותי בת 36 מחלה שנקראת איברומילגיה. לא יודע אם אני מבטא זאת נכון. משמעותה: המוח שולח פולסים של כאב לאחד מהאברים וזה יכול להיות כאבים נוראים. אין תרופה למחלה. צריך ללמוד לחיות איתה. אשמח לכל מידע, מענה.... דחוף. תודה.
שלום לך, למחלה שגילו לאחותך קוראים פיברומיאלגיה. זהו מחלה שגורמת לכאבים בעיקר ותשישות. אשמח לעזור ולדבר עם אחותך. יש גם עמותה מיוחדת לפיברומיאלגיה בשם עמותת אס"ף-יש להם גם אתר - נראה לי שכדאי לכם לדבר איתם כי הם יוכלו לספק לך מידע ספציפי. אני עומדת בקשר עם העמותה הזאת ומשתפת עימם פעולה. אם אוכל לעזור בעוד משהו - אני לשירותך, מנדי