אופטלגין
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהן תופעות הלואי של אופטלגין האם יש משככי כאבים ללא תופעות לואי אני סובלת מכאבי ראש תודה
למ.פ. שלום! בתור אחת שלקחה אופטלגין בצורה מטורפת (42 כדורים בשבוע- חבילה גדולה) פיתחתי לאורך זמן (בערך אחרי שנה של שימוש כזה) אלרגיה חריפה שבאה לידי ביטוי בכתמים אדונים ומגרדים מאוד בכל מיני מקומות בגוף - אולי זאת היתה תופעה של מינון יתר- אני לא יודעת.... לגבי תופעות הלוואי "הנורמליות" אפשר לפתוח את הדף המצורף לתרופה ולראות בדיוק מהן. בברכת תרגישי טוב!