ליריקה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך מנדי! אם תוכלי בבקשה תעדכני אותנו איך מתקדם הנסיון שלך להכניס את הליריקה לכל קופות החולים! תודה מראש! שלך גלית
הי גלית היקרה, שמחתי מאוד להכיר אותך אתמול פנים אל מול פנים-את אישה אמיצה .... לגבי סל התרופות - אין לי עדיין תשובה, לצערי, כעת העניין כבר לא בידיים שלי וצריך לחכות לתוצאות של ועדת סל התרופות. לגבי קופות החולים-כרגע קופת חולים מאוחדת הסכימו לכסות את הליריקה דרך הביטוח המשלים ולגבי שאר קופות החולים. המכתבים רק יוצאים מחר. אני פועלת במהירות המירבית אך הייתה איזו ישיבה שהייתי צריכה לחכות שתהיה עד שיכלתי לפנות אל מנהלי קופות החולים. בסדר? אם יש לך עוד שאלות או רעיונות בנושא-אשמח לשמוע...