איך אפשר להגמל מתרופות נרקוטיות-היש משהו במקום?
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הסבל המתמשך והכאבים - שאין להם הקלה בשום מצב (מרפאות הכאב הרימו ידיים) 24 שעות ביממה , גם מתוך שינה -הופכים אותי לנרקומנית בעל כורחי. מה עושים?
שלום לך, מתוך הדברים שאת כותבת לא עושה רושם את מכורה לתרופות הללו מבחינה פיזית אלא מלחיץ אותך התלות שלך בתרופות הללו. האם אני צודקת? לדעתי, אם את מוצאת תרופה שעוזרת לך ומאפשרת לך לתפקד, מבלי לגרום ליותר מדי תופעות לוואי, זה עדיף מאשר לא לקחת תרופות ולא לתפקד. סוד העניין טמון אולי במציאות שווי משקל. כי זה מאוד לא נעים גם להיות בתחושת ערפול וטשטוש מרוב תרופות. האם זה מה שאת מרגישה? אם כן, יש גם דרכים לפתור את הבעיה הזו. אפשר גם להיגמל מתרופות נרקוטיות אך לפני שאמשיך, אחכה לשמוע ממך. לשירותך, מנדי