מאין יבוא עזרי?

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

21/10/2008 | 09:33 | מאת: leame

אני בת 67 וסובלת מפיברומיאלגיה. במשך כשישה חודשים עברתי כל בדיקה אפשרית והלעיטו אותי בכל תרופה אפשרית ללא הטבה. נתקלתי במעין מאמר שפרסמה בטי גדז על הניתוח שעושה פרופ' באואור ועיניי אורו - קרן של תקווה הציפה אותי. לצערי מספר הטלפון הרשום באותה כתבה אינו מעודכן. במידה וגב' גדז נכנסת לפורום זה או אם יש לאחד המשתתפים בפורום את כתובת הדוא"ל או הטלפון של גב' גדז ויקבל את רשותה להעבירה כאן בפורום אכיר לו תודה מקרב לב.

22/10/2008 | 18:21 | מאת:

הי לך, קודם כל צר לי על הסבל שאת חווה - אני יודעת עד כמה קשה לשאת כאב כל הזמן ועד כמה קשה להתמודד עם התשישות המתמדת. אני מבינה שזה מרגיש כאילו ניסית כל דבר ולא הצליחו למצוא דבר שיקל עלייך אך היכן את כיום מטופלת? האם את מטופלת במרפאת כאב או במרפאה המתמחית בפיברומיאלגיה? הנה הפרטים של בתי גדז' - 054-2101921 אך חשוב לי להבהיר שאין לנו כל קשר קשר ישיר לבתי. שמעתי על שיטת באוור ואני אף מכירה מישהי שנסעה אליו לעבור את הניתוח. ממה ששמעתי, יש תוצאות מעורבבות לגבי הצלחת הניתוח שלו. עצתי אלייך, לפני שאת ניגשת לניתוח כזה הוא לבקש לראות מחקרים לגבי הניתוח ולקרוא על השיטה כמה שיותר. וכמובן- לפני שאת מקבלת כל החלטה, כדאי להתייעץ עם רופא מומחה בארץ. כולי תקווה שבחיפושייך תמצאי הקלה לכאב - למרות האכזבות שספגת מהמערכת הרפואית וגם אם תבחרי לגשת לד"ר באוור, אני חושבת שזה חשוב שיהיה לך כאן בארץ רופא מטפל שאת יכולה לסמוך עליו. טיפול במחלה כמו פיברומיאלגיה זה טיפול מתמשך וכל הזמן דברים מתפתחים בתחום. לפעמים אפילו טיפולים שניסו בעבר, יכולים להקל כשהם ניתנים בשילוב אחר. המטרה בטיפול במחלה כמו פיברומיאלגיה זה להקל את הסבל והכאב עד כמה שניתן. הרבה הצלחה, מנדי דרך אגב, דובר בפורום הזה לא פעם על שיטתו של ד"ר באוור אז כדאי לך לעשות חיפוש בפורום זה.

22/10/2008 | 19:06 | מאת: leame

תודה רבה. האם את מכירה ראומטולוג שממש מבין בתחום. אני חוויתי טיפולים מידי "סנדלרים" ולא מידי רופאים. הרופא יכול להיות בכל מקום בארץ. אגיע אליו. אשמח מאוד להמלצה. ושוב תודה