סימבלטה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מישהוא יודע האים ניתן לקבל את הכדור בזול? לא ב300 מפיכיאטר ממוחה לכה ממי? המחיר מטוףרף בנובהו מה ההבדל בין לקבל זריקת וולטרן או משהוא אחר בזמן כאב חד וחזק כתוצאה מהיצרות קשה לביין לקיחת בדור זה שהוא פסיכאטרי ובטח הוא יוצר גם מצב של נימנות ירידת אנרגייה עצלנות ובקיצור זומביות? אז מזה שווה?
שלום רב, אם יש לך אבחנה של כאב עצבי, הינך זכאי לקבל תרופה זו בסבסוד משמעותי, דרך קופת החולים שלך כי התרופה הינה כיום בסל. אם ברצונך לדעת מי זכאי לתרופה זו, הינך יכול להיכנס לאתר העמותה למאבק בכאב (תלחץ על לוגו העמותה בצד שמאל של דף זה) ובחלון החדשות יש את חוזר המנכ"ל הרלוונטי המתאר מתי ניתן לתת תרופות כמו סימבלטה. תדע שאם אתה מתחיל בתרופה זו, אתה צריך לבצע בדיקות תפקודי כבד מדי פעם (כדאי להעלות נושא זה בפני הרופא המטפל ). הרבה הצלחה, מנדי