מריחואנה רפואית? מסוכן עם ליריקה ואלטרולט?!
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכל מי שמיודע בנושא. האם מריחואנה, יכולה להחמיר את המצב או להזיק בריאותית, כשנלקחת באותה זמן תרופה אחרת, כמו הליריקה, או האלטרולט? יש לי פיברומיאלגיה כבר שלוש שנים ושמעתי לא מזמן על המריחואנה לחולים במחלה כרונית אך לא הצלחתי להבין האם יש סיכון בשילוב הטיפולים הללו.... אשמח אם תענו לכך. תודה. אני מטופל כרגע עם ליריקה ואלטרולט, אבל רק השבוע אני מתחיל לקחת את שתיהן בו זמנית. האם זה גם מסוכן? האם זה טעות לקחת את שתיהן ביחד? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב לך חן, עניתי לך כבר על שאלה זו במייל אך אם יש לך עדיין שאלות בנושא - אתה מוזמן לשאול. בהצלחה רבה, מנדי