טיפול שמאד עוזר לי

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

20/05/2008 | 20:54 | מאת: מתילדה

אני סובלת מארטריטיס ראומטי ומכאבים קשים מאד וגם מזה שזה מביא לדיכאון. קיבלתי המלצה על תדרי קול נגד הכאבים שזה נקרא healtone. מרוב יאוש ואפילו שזה לא באמת נראה לי הגיוני הורדתי שלושה תדרים והתחלתי להקשיב. תשמעו אני אומרת לכם שזה ממש עוזר ונותן לי לישון בלילה. זה ממש ממש מפחית את הכאבים. מישהו הסביר לי שזה משפיע על המוח וככה זה מפחית את הכאב ושזה עובד על אותו הפרינציפ של מכשירים נגד כאבים. אני דווקא ניסיתי טיפול עם שני מכשירים כאלה וזה לא עזר לי בכלל. אבל התדרים האלה ממש עוזרים לי.

20/05/2008 | 23:46 | מאת: דניאלה

מתילדה שלום, תודה ששיתפת אותנו בניסיונך עם ה- Healthtone וכמובן שאני מברכת אותך על הרצון להתנסות בטיפולים חדשים, ולהצליח ,גם אם בעבר כשלו כמה וכמה סוגי טיפולים, וכולנו מכירים את הפחד מכישלון (או אולי מהצלחה? ) ולכן לפעמים מפסיקים בשלב מסוים לנסות דרכי מזור, ואולי מחמיצים מה שמצוי תחת ידינו שיכול להקל עלינו. איני יודעת אילו "מכשירים נגד כאב" ניסית ולמה את מתכוונת, וקרוב לוודאי שמנגנן פעולתם שונה מזה של ה- Healthtone שמבוסס על הרפייה,כאשר שימוש לכאורה בתדר מסוים אמור לסייע לגוף להרגע ולהגיע למצב ההרפייתי, כשהגוף רגוע, שרירים רפויים, כמובן שניתן לנוח, להרדם, והמעגל של גוף-נפש שבו מצב רגשי מחמיר גופני, נשבר ולכן ההקלה. בכל מקרה בלי קשר להרבה פילוסופיה מה שחוב שזה עוזר לך. חשוב שמצאת כלי שמסייע לך לנוח, לצבור כוחות נפשיים וגופניים ומפחית את כאבייך ומשפר את איכות חייך. כמו כל טיפול בוודאי יש כאלו שיהנו מכך כמוך, ואחרים שלא. כבר שמענו כאן ב"פורום" עדויות חיוביות על טיפול זה, אשר פרט לעלות אני מניחה שאין מה להפסיד בלנסותו, ורק ניתן להרוויח אם אכן אתה שייך, כמו מתילדה למשל, לקבוצה ש"מתחברים לתדר", ומוצאים הקלה, אז לילה טוב, דניאלה

21/05/2008 | 03:19 | מאת: מתילדה

דניאלה שלום ותודה רבה לך. התדרים שאני משתמשת הם לא עם צלילים מרגיעים כי זה עם צלילים שדומים קצת כמו בפקס ובגלל זה אני כן חושבת שאולי זה כן כמו מכשירים נגד כאבים ככה לפחות לפי מה שאמרו לי. אבל כמו שאת אומרת זה נכון שהעיקר שמשהו עוזר. רק רציתי להגיד לך שלא קוראים לזה healthtone כמו שכתבת כי זה נקרא healtone.