איך מגיעים לדר' אילון אייזנברג?

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

03/03/2008 | 14:26 | מאת: אלמוג

שלוםן לכולם אני סובלת מזה 4 חודשים מכאבים עזים בגב וגוררת רגל שמאל תוך כאבים עזים בברך ובירך. עשיתי MRI ןCT ואין ממצאים המצדיקים ניתוח בגב. האורטופד שלי טוען כי המושיע האחרון שלי הוא פרופ' אילון איזנברג. הייתי במרפאת כאב ברמב"ם אך שם אני מגיעה רק לרופאים זוטרים. אנא עיזרו לי כדי שאוכל לשוב לעבודה. תודה אלמוג

03/03/2008 | 16:36 | מאת: דניאלה

אלמוג שלום רב, פרופ' אייזנברג לא מקבל במירפאת הכאב ברמב"ם חולים חדשים. ניתן להגיע אליו פרטית. מצ"ב תשובתה של דבי לשאלה זו מלפני תקופת מה ב"פורום" : "בקשר לפרופ' הוא מקבל באופן פרטי במרכז חורב בחיפה טלפון 04-8305222 וזה עולה 800- שקל אפשר לקבל החזר מקופת חולים עד 550 ואת היתר את משלמת דרך אגב הוא לא עושה טיפולים בקליניקה שלו אלא מפנה למרפאות כאב להמשך טיפול". רק הערה, אומנם כאדם הוא איש ניפלא וגם כמובן כרופא, אך יש לקחת בחשבון שלמרות שאולי במירפאה מטפלים בך "רופאים זוטרים" עדיין הוא נימצא שם ברקע, וניתן להתייעץ איתו לגבי החלטות, בישיבות צוות ועוד. אז ברור שכדאי ללכת ולשמוע חוות דעת, אבל השאלה האם כדאי להיות מטופל לחלוטין רק במיסגרת "פרטית" עם הבעיות שיש בכך, או בכל זאת להמשיך טיפול במירפאה, כשפרופ' אייזנברג נימצא ברקע, אפילו אם אינו הרופא האישי, הרי הרופא לא עושה "קסמים", רק נותן עצות, והתרופות והטיפולים יעשו או שלא יעשו את העבודה, ויש יתרון רב לטיפול במיסגרת של "מרפאת הכאב" כמירפאה ומיכלול, ובוודאי בזו של רמב"ם, שבעלת צוות מדהים, כך שלא בטוח שהייתי מוותרת על זה.

03/03/2008 | 17:44 | מאת: אלמוג

תודה רבה על ההפניה. אני זקוקה לחוות דעתו מאחר ואני כבר נואשת. כבר 4 חודשים טוענים במרפאת הכאב ברמב"ם כי יעשו ישיבת צוות. ודאי שאינני בעד רפואה פרטית בלבד אך אני חייבת להיפטר כבר מהכאבים הטורדים ללא הפסקה.