מרפאת כאב
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מכרמיאל . איפה מרפאת כאב טובה באזור? אני בקופת חולים כללית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל! על פי ספר השירות של קופת חולים כללית, יש מרפאות כאב ב: מרפאת לין בחיפה מרפאת זבולון בקרית ביאליק. זה רק מידע, אין לי הכרות אישית, ולכן לא אוכל להמליץ. בנוסף, שמעתי , אבל אינני מכירה, שיש מרפאת כאב ברמב"ם , אבל לשם ספק אם תקבלי הפנייה והתחייבות מקופת החולים.
שלום לך יעל, אני ממליצה לך בחום לקבל טופס 17 והמלצה מרופא המשפחה שלך להגיע למרפאת הכאב ברמב"ם ועדיף לראש המרפאה: ד"ר אייזנברג. בהצלחה...
אין סיכוי שבמרפאה קופת חולים כללית יתנו הפנייה לרמב"ם!!!!