דחוף!!!מיואשת.מזה שנתיים אימי סובלת מזיעות

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

29/01/2008 | 18:47 | מאת: דליה

קשות ושריפה פנימית בכל חלקי הגוף. הנני חסרת אונים ולא יודעת למי לפנות. הרופאים אינם יודעים באיזו מחלה מדובר, והכאב מתגבר מיום ליום והופך לבלתי נסבל.אודה לך אם תוכלי להפנות איתי לגורם מתאים. בתודה מראש.

29/01/2008 | 20:30 | מאת: דניאלה

דליה שלום רב, לא ממש פירטת לא על מצבך ולא האם עברת ברורים מסוימים, האם ניבדקת ע"י רופאים מומחים, איזה? מה הומלץ? וכו'. בכל מיקרה, זהו בעיקרו פורום תמיכה ואין מטרתו לתת מענה רפואי או טיפולי, ובוודאי שלנוכח מידע כה חסר, גם היכולת לתת המלצה כלשהי-תלקה. בכל זאת,משום שהיצגת את מצוקתך ותחושת הדחיפות, והייתי רוצה בכל זאת לנסות ולסייע, המלצותיי לאור הכתובים הינן: - ראשית יש לדעתי להיבדק ע"י נוירולוג, ביחוד אם טרם עשית זאת. חשובה בידקה נוירולוגית מקיפה טובה, ולפיה יתכן ותידרשנה בדיקות נוספות-(EMG ,בדיקות הולכה,QST ,דימות וכו') - במקביל ו/או לאחר בדיקת נוירולוג יש לשקול התיעצות עם מומחה כאב . יש לזכור כי לעיתים גם לאחר ביצוע של ברורים מקיפים ביותר, לא תמיד נימצאת סיבה של מקור הכאב. במיקרים אלו יש להתרכז בטיפול מקל ומשכך כאב, שיפור באיכות החיים, התמודדות עם הכאב וחיים עימו ולמרות הכאב, אפילו אם הסיבה לא הובנה. רופאי כאב/מירפאות כאב, בבתי חולים/קופ"ח יועדו לצרכים הללו, ובהם יש רופאים המתמחים בהקלת כאב, עם צוות רב תחומי-אחות, פיזיוטרפיסט, פסיכולוג, מטפל משלים וכו' שמסייעים להשגת המטרה. - אומנם הזעות יכולות להיות על רקע עיצבי ובעיה נוירולוגית, אך תלונות שכאלו של זיעת יתר, עם התלונות הנילוות, תיתכנה להן סיבות נוספות, ובמקום ראשון, הייתי חושבת על חוסר איזון אנדוקריני, ולכן אולי כדאי אם טרם בוצע, להתייעץ גם עם אנדוקרינולוג. כל טוב, דניאלה

18/06/2008 | 10:29 | מאת: דויד

אבקש עצה היות ואני סובל מקשיי הליכה ובעיות שריר ברגליים בבדיקת QST נמצא פגיעה בסיביי העצב הקטנים המחלה מחריפה והכאב מגיע כבר עד השוקיים עם תוזות לא רצוניות של השרירים מתבטא בקשיי הליכה ונפילות מה ניתן לעשות כדי לבקש ניידות מביטוח לאומי? ומה הן אחוזי הנכות לגביי ניידות ולגביי נכות כללית? בתודה ובברכה דוד.