למיקטל, בונסרין, מתדון
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובלת מבעיות בחוט שדרה לאחר 2 ניתוחים. הבעיה היא כאבים נוירופטיים בלתי נסבלים. עד היום אני מטופלת נגד כאבים במתדון 5CC ביום ובערב 2 כדורי בונסרין. היום הוסיפו לי פעם ביום בערב 1 למיקטל 25 מ"ג כנסיון .ולא הורידו שום תרופה מאלה שאני לוקחת והם: האם מוצר לערבב את כל התרופות האלה בתוספת ל-2-3 ואבן ביום+כ-60 טיפות אופטלגין ביום.
רוחמה, עקרונית אין בעיה לערבב את התרופות הללו יחדיו מבחינה פרמקולוגית, כלומר, אין איזושהי אינטראקציה בעייתית בשילוב שלהן שאוסר שילוב שלהן יחדיו. מצד שני, יש לזכור כי כל התרופות שציינת, פועלות בצורה כזו או אחרת על מערכת עצבים מרכזית, ולכן לכל אחת מהן תיתכנה תופעות במערכת זו כשל עייפות, נימנום, ירידה בריכוז וכו', ויש להיות ערים אפילו אם בנטילה של כל תרופה לחוד הן סה"כ נסבלות היטב, האם השילוב שלהן, לא יחמיר בכל זאת תופעות מסוג זה למשל, ביחוד אם את נוהגת, לדוגמא. מקווה שתעזור לך, דניאלה