גיד אכילס
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי כאבים בשת הקרסוליים בשל בעייה בגיד אכילס. טופלתי בארקוקסיה ופיזיוטרפיה. מה ניתן לעשות כדי להקל? האם יש איזו משחה מקלה? והעיקר האם יש סיכוי שהבעייה תיפתר ללא טיפול פולשני? תודה
גתית שלום רב, הטיפול אותו קיבלת הוא הטיפול המקובל לרוב לבעייתך, ובדרך כלל, בעזרת טיפול זה, וזמן, התופעות חולפות. טיפול פולשני הכרחי לעיתים נדירות בלבד. אם בכל זאת אינך מרגישה הקלה מספקת, עצתי שתחזרי לבדיקה נוספת אצל האורטופד שהיפנה אותך לטיפולים הללו ותתיעצי איתו שנית. כל טוב, דניאלה