כואב לחיות
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, זה זמן רב שאני צופה בפורום מהצד, קורה לומד מתרגש חווה אבל לא משתתף אקטיבי. אישתי (מעל 30 שנה) סובלת מגיל 18 מדלקות פרקים וחיה בגבורה רבה חיים פוריים כאם המשפחה ועוד. בשמונה השנים הארונות היא רתוקה לכיסא גלגלים ואצבעות ידיה מעוותות במיוחד ומונעות ממנה תפקוד נורמלי. היא נוטלת תרופות קשות וחזקות כמו סטרואידים, מטוטרקסט, סיקלוספורין ועוד אבל עיקר הבעיה היא החיים עם הכאב. היא מרגישה מאוד לבד ומתעקשת לעשות דברים שמכאיבים רק בשביל להרגיש "חיה". קשה לי להסביר זאת אחרת... זה לא באופיה לדבר על הדברים או התייעץ עם אחרים והיא פוסלת השתתפות בפורום הזה או בקבוצות התמיכה וכיוצ"ב. הראומטולוג שלה אומר שכאב זה חלק מהחיים במחלות כאלו ורושם רק פרקוסט או תרופות אנטי דלקתיות למינהן - רופא הכאב לעומתו, אליו פנינו רק לאחרונה, מתעקש שיש מקום לתרופות דומיננטיות יותר ואולי גם השתלת אלקטרודה, חסימות ועוד הצעות. אבל הראומטולוג מתעקש שלא צריך את כל זה ושתוספת תרופות תקשה על הכבד ותפקודיו. - אנחנו בדילמה גדולה. ההגיון אומר שמרפאת הכאב צודקת והלב אומר שללכת נגד עצת הרופא המטפל שמלווה אותנו כל כך הרבה שנים - זאת תהיה טעות. .. אתם בטח מכירים רופאים... האגו מפריע להם לדבר ביניהם ולהחליט על טיפול נכון עבור אישתי.. כל אחד אומר.." בטח שאשמח לדבר ם ד"ר... תגיד לו שיתקשר אלי..." מה שברור הרי שלא קרה ולא יקרה... אני כנראה נרגש ומקשקש יתר על המידה... מתנצל לעיקרו של עניין - אשמח לשמוע מכם על כאבי מפרקים, מאבקי אגו של רופאים ופתרונות יעילים. בנוסף, קראתי את המאמר בהארץ ותהיתי איך זה לא פתח בפורום דיון ענייני - הרי אתם חיים זאת יום יום !!! כל הכבוד לעמותה במאבק בכאב על העלאת המודעות במאמרים מסוג זה. גם אני מעריץ את מנדי דניאלה ופועלן באתר ובעמותה. כה לחיי ! צביקה
שלום רב, המצב שאתה מתאר אכן הוא בעייתי, אך לא בילתי ניתן לגישור. יש להבין שהראומטולוג כרופא מטפל רואה את הגישה הטיפולית כטיפול במחלה עצמה ובמיכלול הבעיות הניגזרות ממנה, אך לצערנו, חלקם עדיין אינם נותנים את הדגש המספיק לטיפול בכאב עצמו, כחלק מתוצאות המחלה, ומקבלים זאת כדבר שמובן מאליו שיש לחיות איתו בלית ברירה. יותר ויותר הגישה היום מתקדמת לכיוון שבו כל כאב שהוא, ללא קשר למהי סיבתו, זכאי לניסיון להקלה וטיפול. העובדה שבמקביל היא מטופלת על ידי הראומטולוג אינה צריכה למנוע מתן טיפול מיטבי על ידי מרפאת כאב בו זמנית. מה שכן, לאור התרופות שהיא נוטלת, בהחלט מומלץ שהרופאים המטפלים בה ינהלו ביניהם שיחה. אם קיים רושם לחוסר תמיכה מצד הראומטולוג לכך, לא הייתי הולכת נגדו, כי היא זקוקה לו, וחבל להסתכסך, אולם אולי ניתן ליזום את השיחה באופן הפוך, על ידי רופא הכאב, ולבקש ממנו שיסביר לראומטולוג את חשיבות הטיפול כאב, מהן המלצותיו וכו', ובטוחני שבאופן זה שני הרופאים המטפלים בה יצליחו לגשר על הפער ולהגיע לעמק השווה למען הטיפול האידיאלי בה.לפעמים השינוי גם אצל רופא שרגיל לדרך מחשבה מסוימת, דורש זמן, אך הוא אפשרי ויש למצוא את הדרך לכך.כך או אחרת, אין לוותר על הזכות להקלה בכאב, ואם יש אפשרות למתן תרופות או טיפולים שיכולים לעזור לה לשפר את איכות חייה,הייתי מנסה למצוא את הדרך לנסות. בהצלחה, דניאלה
שלום צביקה !! לגבי אשתך שסובלת מכאבים אני יכול לבשר לך באופן מוחלט שאני יכול לעזור לה להתפתר מהכאבים הכורוניים ... זה לא עניין איג'ו של הרופאים כפי שאתה מתאר !! לאור מודעות גבוהה של הרופאים אשר מטפלים באשתך הם יודעים יותר על מורכבות הבעייה בפועל ,והתרופות כשהם לא עוזרים ובהוספתם הם עלולים לגרוע את המצב הבריאותי יותר ללא תועלת !! כמוחמחה ברפואה משלימה ואלטרנטיבית וכמדען רוחני !! לבעייה של אשתך צריך להתייחס לנושא הנפשי והפיסי כאחד !! הייתי ממליץ אליך שתנסה את התרפייה (קו-אנרגיה) ,שיטת טיפול ייחודית הדורשת מיומנות גבוהה מאוד מצד המטפל !! השיטה היא ייחודית ובלעדית שפותחה ע"י במשך שנים רבות לחקר תפקוד נפש גוף התרפייה היא מודל ריפוי מהפכני בעולם הרפואה המשלימה ,אלטרנטיבית ,והולסטית עקרון המודל החדשני הוא ( איזון מנגנון נפש גוף),עם איזון מנגנון זה ניתן יהיה לפתור בעיות מורכבות ביותר (מחלות נפשיות,מחלות כרוניות,מחלות אוטו -אימונית, וכל המחלות שעל רקע נפשי,. בניהם כאבים כרוניים !! ה ר ח ב ה !! מודל חדשני!! קו-אנרגיה והקשר שלה לבריאות שלנו הפתרון לתעלומה של מחלות רבות, בייחוד אלה שעל בסיס רקע נפשי ומחלות נפשיות קשות! מודל תיאורטי של הגרעין המחבר בין כל המחלות. תראפיית קו-אנרגיה (COENERGY THERAPY) היא תרפיית חדשנית, ייחודית וחסרת תקדים המבוססת על כיול תלת ממדי של הצירים הגופניים שלנו שסטו ממסלולם, חידוש הזרימה התקינה (טעינה ופריקה) של הקו-אנרגיה בגופנו , שפעול וחידוש המסלולים האנרגטיים שבגופנו. המדע מתקשה לפצח את התעלומה של בריאות וחולי. אמנם כיום מכיר המדע בהשפעה הנפשית המכריעה במחלות רבות , ומיטיב לתאר את המחלות מנקודת מבט חומרית , אך אינו יכול להצביע על המנגנון המסתתר מאחורי האינטראקציה הקריטית גוף-נפש. האם תפקוד הנפש מושפע מתפקוד הגוף ? האם תפקוד הגוף מושפע מתפקוד הנפש ? היכן טמונה הנפש בגוף ? מהו המנגנון מהתמיר בין גוף ונפש ? כיצד הוא פועל ברמת הרקמות והאיברים בגופנו המודרני מתקשה? המודל הקו-אנרגטי משיב על שאלות אלו ועל רבות נוספות. קו-אנרגיה היא תגלית חלוצית של Dr. MAGDE (N.D PhD?) נוטורופת הומיאופת ומדען רוחני הוליסטי החוקר את הנושא במרוצת 15 השנים החולפות, ומטפל בשיטה זו זה 10 שנים. תראפיית קו-אנרגיה (COENERGY THERAPY) היא תרפיה חדשנית, ייחודית וחסרת תקדים , ולה שלושה אופרציות טיפוליות: עקרון תרפיית קו-אנרגיה : 1 .כיול תלת ממדי של הצירים הגופניים שלנו שסטו ממסלולם ותיקון אי סימטריות. 2. חידוש הזרימה יצירה מחדש של תהליכי טעינה ופריקה בריאים של הקו-אנרגיה בגופנו. 3. שפעול המסלולים האנרגטיים השפעול מבוסס על הזנה של אנרגיה ראשונית היוצרת כוח התמדה (אינרציה), כמו באפקט דומינו ההולך ומתפוגג במרוצת הזמן שלאחר הטיפול. מטרת ההפעלה מחדש של הנעת המסלולים הינה לנטרל שיבושים והפרעות שנוצרו במסלולים אלה. 4. נטרול חסימות אנרגטיות ומטעני אנרגיה בגוף שעלולים לגרום לבעיות בריאות קשות והפרת איזון במנגנון איזון נפש גוף ( קו-אנרגיה). יישום אופרציות אלו דורש הבנה מעמיקה ומיומנות גבוהה מצד המטפל , ולא כל מטפל מסוגל להפעיל תהליכים אלו. האם הקוד הגנטי-תורשתי מכיל קוד נפשי נוסף שטרם נמצא במחקרים מדעיים מלבד הקוד הביולוגי? הייתכן שתכונות אופי ומאפיינים נפשיים עוברים בתורשה? כיצד?! קו-אנרגיה ואיזון נפש גוף: נושא נפש האדם,ומחלות רבות שעל רקע נפשי עד עתה נמצאים בגדר תעלומה וקשת הבנה בפני אנשי המדע והחוקרים למשל מחלת?( ALS?),חשוכת מרפא,טרשת נפוצה(MS),מחלות אוטו אימונית,כאבים כרוניים ,בעיות דום נשימה מעי גריז (IBS ) אפילפסיה לרבות מחלות נפשיות,ובעיות שינה,. עוד..ועוד,. כאשר המדע עדיין לא מצליח להצביע על גורם המחלה..הגורם הנסתר!! ,גורם נסתר זה מהדק את קשר תפקוד הנפש גוף במישרין שמשפיע על תפקודינו ובריאותינו. מהזה איזון נפש גוף?! האים תפקוד הנפש מושפע מתפקוד הגוף?! או תפקוד הגוף מושפע מתפקוד הנפש?!..היכן מקור הנפש בגוף?!במה מתבטא?! מהו המנגנון שמתמיר את הנפש ותפקוד הנפש?! כיצד ואיך פועל המנגנון בתוך הגוף ,התיאום בין הנפש לגוף במעמד הביולוגי והאנרגטי ?! שאלות רבות .. שבתגלית מודל הקו-אנרגיה ישנה התשובה. גוף האדם שמכיל כ- 100 טריליון התאים שבגופינו,הבונים את הרקמות והאברים,שפועלים ללא הרף עין .בתאים נמצאים אברונים המכונים בשם מטכונדריה,שהם "תחנת הכוח" מפעל יצור אנרגית החיים של התאים האחראים על ייצור והפיכת הדלק לשם כך ,(שמקורו בפחמימות ושומנים),בו במזמן מתרחשת מאות רבות של תגובות וריאקציות כימיות המצויות במעגל מטבולי המכונה מעגל קרפס. מעגל מטבולי זה מחייב מעורבות שותף עיקרי לקיום התהליך בצורה נאותה ואף הכרחית ,.המדע נכון להיום התייחס לצד החומרי שבתהליך,תגובות הביו כימיות והתוצר שלהם.בתהליך זה של ייצור האנרגיה הסופית נחוצות התערבותם של ויטמינים ,אנזימים ומינרלים,ונוגדי חמצון רבים,.תוצאה של התגובות הכימיות נוצרות המולקולות ATP ADENOSIN TRIPHSPHATE) ), אנרגיה המשתחררת לייצור החיים. ,הוכרח לציין שלאורך כל ההיסטוריה של חקר התא וחקר מעגל קרפס לא הועלו מעורבות שותף הכרחי לקיום מעגל מטבולי קרפס לייצור אותם מולקולות האנרגיה ATP המשתחררת במטכונדריה שבתא ,מלבד מעורבות של ויטמינים אנזימים ומינרלים,ונוגדי חמצון.. מהו השותף השני אשר המדע לא התייחס אליו לקיום הכרחי לחיים ??!ואשר מהווה כגורם עיקרי בתהליך ייצור מולקולת האנרגיה ATP !! בתגלית מודל הקו-אנרגיה תמצא התשובה!!! המדע לרוב חוקר בכיוון החומרה המתבסס על עובדת המחשה והוכחה נראית לעיין,מחקר תורת החלקיקים ועד היסודות שבונים את התאים והרקמות.ואולם התיאוריה שבה אני מעלה מודל קו-אנרגיה ותרפיית קו-אנרגיה יימצא כיוון ופתרון לתעלומת מחלות רבות חשוכות מרפא ומחלות קשות שהגורם אינו ידוע ,כאשר המודל המוצג קו-אנרגיה לא מתיישבים עם חוקי הפיסיקה הקלאסית ומהווה לעצמה כמציאות מוזרה וקשת הבנה וקשת הוכחה מדעית בתנאי מעבדה וניסוי חומרה,.אך אני מדגיש שאכן מסכים בקושי שבכך ,ועובדת ההוכחה שבתיאוריה שאני מציג היא אך ורק במבחן התוצאה הסופי של התרפיה בשיטת קו-אנרגיה בפועל.,ובדיקות מעבדה,. ובדיקות קלאסיות ברפואה קונבנציונאלית שיטות צילום ואבחנות של מומחים ,אשר יעידו על תוצאות הטיפול הסופית ודווח המטופל והרגשותיו ..למשל היה דום נשימה ואחרי הטיפול נעלמה התופעה,.או ..יש אסטמה בתרפיית קו-אנרגיה תעלם האסטמה,.או קיים אצל האדם (פרקינסון,אפילפסיה,טרשת נפוצה,ואו במישור הפאן הנפשי דיכאון,חרדות,סכיזופרניה,דפרסיה ומניה דפרסיה,בעיות שינה כרונית ובעיות בריאות המוגדרות עפ"י הרפואה המודרנית כי הם על רקע נפשי ועוד כגון מחלות כרוניות בכל הצורות ועוד.!!!) והכול נעלם בזכות הטיפול הנדון תרפיית קו אנרגיה.,העידות מתבטאת !!ב- לפני ואחרי!! המודל החדשני של הקו-אנרגיה !! שמה אני עומד להציג עם המצאה וגילוי זה כאשר הכיוון הוא יותר נוטה לתורת הקוונטיות במעמד הפיסיקה ,שנחשבת לאחת התגליות החשובות ביותר בתולדות האדם,(חקר האנטי חומר)..אולם מה שאני אציג להלן במאמר זה על התיאוריה באשר האנטי חומר שקראתי לו המושג (קו-אנרגיה),דהיינו.. גם חוקרי תורת החלקיקים מודים בכך כי נושא האנטי חומר השפעתו ואימות קיומו ,וצורת פעולתו..מהווה בטבע תעלומה ופרדוקס לעצמה שמטרידה את החוקרים בנושא תורת החלקיקים " האנרגיה שהלכה לאיבוד"..כיצד היא מתחדשת בגופינו ??! המודל של הקו-אנרגיה תענה על התשובה !!!. ישנן היום תיאוריות יפות "המסבירות" את קיומם של החלקיקים השונים בעזרת עקרונות פשוטים ושיקולי סימטריה אף-על-פי-כן חוקרי המדע בפיסיקה מרגישים שחלקיקים אלו מיותרים הואיל ואינם תורמים כלל למבנה החומר המרכיב את עולמינו. עפ"י תיאוריות הפיסיקה הקוונטית באשר האנטי חומר,.להלן אנטי חומר: לכל אחד מחלקיקי היסוד יש אנטי חלקיק (אנטי חומר),הזהה לו במסתו באופי הכוחות שהוא מפעיל,או מושפע מהם אך הפוך לו במטען החשמלי..כלומר האלקטרון (1-) והפוזיטרון שהינו האנטי חלקיק של האלקטרון(אנטי חומר) שווה (1+). הפיסיקאי הגדול דיראק (P.A.M DIRAC ),בעבודתו העיונית הגדולה יצר את האיחוד בין תורת הקוונטים המודרנית לבין תורת היחסות המצומצם של איינשטיין. בעבודתו זו הראה עוד באמצע שנות העשרים,שהשידוך הזה מוביל למסקנה ההכרחית על קיומו של אנטי חומר אלקטרון ובהכללה פשוטה מתייחס לקיומו של אנטי חלקיק לכל חלקיק,ויותר מאוחר רק שנים מספר לאחר מכן התגלה הפוזיטרון ע"י (אנדרסון 1932 ),שהוא האנטי אלקטרון,ויותר מאוחר האנטי פרוטון ע"י (סגרה 1955),ניבוי קיומו של האנטי חומר מתוך הזהירות ביותר בחשיבה הפיסיקאלית המודרנית הודות לתיאוריות המוצגות בפנינו ולאור התגלית המוצגת במאמר זה על הניטרון ובין זוגו האנטי חומר שקראתי לו במושג (הקו-ניטרון) ניטרון+ קו-ניטרון יוצרים את = (הקו-אנרגיה)..הסבר יורחב בהמשך!!!
דר' מג'די- אתה לא מתבייש?! להשתמש בסבל של אנשים, בכמיהה שלהם למעט הקלה, בחיפוש שלהם לתיקווה. מחלק הבטחות שברור גם לך שלא ניתן לקיימן. אתה יכול לבשר באופן מוחלט שניתן להיפטר לחלוטין מהכאבים. הכיצד?! האם ראית את המיקרה הנידון?! מאין הביטחון במאת אחוזי הריפוי הללו? איני מכירה אף שיטה, טובה ככל שתהיה, שמצליחה בכל מיקרה, לפתור כל בעיה. מי שמבטיח הצלחה שכזו הוא או שרלטן או סתם מגזים. הלוואי והיו טיפולי קסם, אבל אין, וגם לא שיטתך, כמה שלא תציירה במילים יפות. אז אפשר להציע, להסביר ואולי זה גם עוזר לחלק,אך בלי הבטחות באספמיה, כולנו עייפנו מכך.
מדי פעם עולים כאן אנשים ומפרסמים את עצמם תוך כדי הבטחות לפתרון / הקלה בכאב. בהתחלה הייתי מאמין לכל פרסום , אבל הנסיון הוכיח לי שהמציאות הרבה יותר קשה. אותם אנשים רוצים לעשות כסף על המצוקה שלנו. אין בפורום שום סינון?