תיקון לגבי הודעה בעניין הסימבלתה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גם נוירולוגים רשאים לרשום סימבלתה - לפחות זה שמטפל בי, בקופ"ח לאומית, רשם לי, והחידוש מבוצע גם ע"י רופאי המשפחה בקופה.
המון תודה על עדכון זה- ייתכן שכבר נכנס השינוי שגם לנוירולוגים מותר (זה אמור להתחיל ואבדוק עניין זה ואעדכן) אך רופאי משפחה יכולים רק לרשום מרשם חוזר. עד לשינוי, מותר לרופאים העובדים במרפאת כאב ולמומחים לסכרת לרשום תרופה זו ורק לרופאי כאב מותר לרשום ליריקה וגבאפנטין אך כמובן שכל זה חל רק על מי שיש לו אבחנה של כאב עצבי! לגבי השאר- לצערי זה עדיין לא בסל תרופות אך מאחר שכעת ליריקה בסל בארה"ב לפיברומיאלגיה, אנחנו מתחילים לפעול בעניין זה גם פה! מנדי