מעט באמת מבינים (שיר שכתבתי)
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
"ככה זה" "החיים לא קלים" "לכל אחד לפעמים קשה" ו-"להרבה אנשים יש כאבים" ואני יודעת שזה לא נכון רק מעט באמת יודעים רק מעט באמת מתמודדים כן, אנחנו שחיים באופן כרוני לצד כאבים, אנחנו מעטים. אמנם זה נכון שאיני יחידה אך בחברה ממוצעת אני די בודדה וגם אם כאב מעצם טבעו הוא בדידות- לו הייתה הבנה לפחות הייתה קלה יותר ההתמודדות.
הלואי שלא תיכאבי יותר לעולם והלואי שלא תחווי יותר בדידות אני כל כך מבינה אותך והשיר מאד יפה ונוגע ללב שלך הלואי קסם