למנדי
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
את פשוט חיממת לי את הלב אם התשובה שלך.תודה.אנחנו גרים בעכו.הרגע הבת מאושפזת בבית חולים כרמל בחיפה עם חום גבוה.היגעתי איתה לשם בירור הכאבים הבלתי נסבלים ונראה לי שאני יחזיר אותה הביתה באותו המצב הלא ברור מהיכן הכאבים ברגליים .אם באמת יש מרפאה שמתייחסת יותר ברצינות לבעיות האלה אני אשמח אם תוכלי לעייץ לי היכן זה.
ממש מצטערת לשמוע על האשפוז ובמיוחד מצטערת שהם לא מנצלים את ההזדמנות למצוא דרך מוצלחת יותר לסייע לה עם הכאבים. אני ממליצה לך בחום לפנות למרפאת הכאב בבית חולים רמב"ם בניהולו של ד"ר אייזנברג היקר. אופציה נוספת הינה ד"ר ירון ריבר בבית חולים בני ציון. אם את רוצה להגיד להם שהפניתי אותך - בשמחה! דרך אגב, אני ממליצה לך קודם כל לקבוע תור ורק אח"כ לרוץ לגבי התחייבות כי יש המתנה לא קצרה לתורים במרפאות כאב. שיהיה לכם לפחות קצת יותר טוב, מנדי