האם ניסיתם דיקור סיני?...
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
והאם הרגשתם שזה עזר במיקצת?
במרפאת כאב ברמבם, חיפה, ניתנים טיפולים אלטרנטיביים, נגד כאב: דיקור סיני, טיפול בלייזר, ביו פידבק. טיפולים מאד מומלצים ומקלים, לא מרפאים אלא מעלים את סף הכאב. בהצלחה
ניסיתי לפני מספר שנים דיקור סיני רק פעם אחת, אבל הרגשתי שהכאבים רק מחמירים, לכן וויתרתי. אבל אולי זה אינדיבידואלי, שמעתי שלאנשים אחרים זה עוזר בצורה משמעותית. שווה לנסות. אני מכירה מומחה מירושלים שנאמר לי שהוא מצוין ואוכל להמליץ לך עליו. אייר