שלום, שמי גלית ויש לי בעיה עם חיידק אליקובקטור
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נמצאה אצלי כמות/אחוז גבוה מהרגיל של חיידק אליקובקטור מה שמסביר כאבי אולקוס אחת לתקופה שאני חווה. קיבלתי שתי חוות דעת, אחת שאומרת שארידיקציה (טיפול אנטיביוטי מאסיבי שאמור לקטול את החיידק) זה טיפול הכרחי כדי להימנע ממצב שהחיידק יגיע לכדי התפתחות תאי סרטן והשנייה, שגם לאחר הטיפול, החיידק חוזר שוב ושוב במהלך החיים. מה דעתכם? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב לך, פורום זה איננו הפורום שיכול לתת לך מענה הולם - אני ממליצה לך בחום לפנות לפורום רפואה פנימית או גסטרו'. כמו כן, חשוב להיות בטיפול של גסטרואנטרולוג טוב. הרבה הצלחה ותרגישי טוב בקרוב, מנדי