יצאתי מבית חולים - עוד מתואששת
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל חברי הפורום היקרים, אני רואה שבהעדרותי היה כאן פעילות רבה וזה משמח אותי מאוד. עלי לציין שהתגעגעתי אליכם מאוד והיה לי קשה שלא יכלתי לענות לפורום אך אני מאוד מודה לליאת היקרה שענתה על חלק מן השאלות במקומי. אני עדיין מתאוששת וחלשה מאוד אך אט, אט אתחיל לענות על השאלות. הסיבה לאשפוזי היה זיהום במעיים שהסתבך מאוד (במיוחד לאור ניתוח שעברתי באיזור) ואף לא יכלתי לתקשר ולדבר כמה ימים - לא פשוט כלל וכלל אך תודה לאל שאת הקשה ביותר כבר עברתי ואט, אט אני חוזרת לעצמי. אענה ככל שאוכל אך אנא היו סבלניים איתי.... תודה רבה לכל הדואגים, שלכם, מנדי
מנדי יקרה מאחלת לך החלמה מהירה רוחמה
מנדי יקרה מאד דאגתי לך. שמחה לשמוע שהגרוע מאחוריך. הרבה בריאות. אנחנו צריכים אותך כאן בפורום ובכלל... חזקי ואמצי.