קבוצת תמיכה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנימחפש קבוצת תמיכה לחולי r s d באזור תל אביב סובל מהמחלה הקשה כבר 7שנים תודה מראש ליאור בן אור
היי ליאור בקשר לקבוצת תמיכה נסה בבית חולים רעות אני יודע שהיתה להם קבוצה כזו .... תרגיש טוב
היי ליאור בקשר לקבוצת תמיכה נסה בבית חולים רעות אני יודע שהיתה להם קבוצה כזו .... תרגיש טוב
היי ליאור בקשר לקבוצת תמיכה נסה בבית חולים רעות אני יודע שהיתה להם קבוצה כזו .... תרגיש טוב
היי ליאור בקשר לקבוצת תמיכה נסה בבית חולים רעות אני יודע שהיתה להם קבוצה כזו .... תרגיש טוב
היי ליאור בקשר לקבוצת תמיכה נסה בבית חולים רעות אני יודע שהיתה להם קבוצה כזו .... תרגיש טוב
סליחה על ההצפה חשבתי שזה לא עבר(:"
(:
היי ליאור, העמותה למאבק בכאב עומדת בקרוב לפתוח קבוצת תמיכה באזור המרכז. קבוצה זו תהיה מיועדת לסובלים מכאב כרוני כל שהוא ובינהם גם חולי r s d. . פרטים מדוייקים יפרסמו בסמוך לתאריך הפתיחה. אם תרצה, אשמח לרשום אותך וליידע אותך ברגע האמת. פורום זה הוקם במטרה לתמוך ולההתמך. אנא הרגש חופשי לשתף אותנו בכל שעובר עליך - כאן אפשר להגיד הכל, להתלונן, לכעוס, לבכות וגם לצחוק. אני משוכנעת שחברי הפורום יוכלו לתרום מנסיונם ולהיות כאן איתך ובשבילך. תודה, ליאת
היי ליאת אשמח מאוד אם תרשמי אותי לקבוצת התמיכה אם את צריכה מימני עוד פרטים את יכולה ליצור איתי קשר בניד 0509019433